SaldeoSMART

ewolucja w księgowości

 

Nadaj właściwy
kierunek dokumentom

Dzięki wbudowanemu systemowi do odczytywania danych z dokumentów (faktur wraz z pozycjami towarowymi, wyciągów bankowych, innych typów) samodzielnie wprowadza je do programu księgowego, systemu ERP lub eksportuje do pliku JPK.

Wyposażona w wielofunkcyjną wyszukiwarkę dokumentów i raporty analityczne stanowi nieocenioną pomoc w rozwoju Twojej firmy.

Dokumenty automatycznie kierowane są w odpowiedni obieg dokumentów. Indywidualna konfiguracja systemu wspiera zarządzanie firmą i dokumentami.

SaldeoSmart

SaldeoSMART to nowoczesna aplikacja, która umożliwia odczytywanie danych z faktur i automatyczne kategoryzowanie wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów. Dzięki integracjom z Twoim programem księgowym, łatwo zaimportujesz dokumenty. To także narzędzie dla przedsiębiorców do komunikacji z księgowością, wystawiania faktur i kontroli płatności. Nieocenioną zaletą jest generowanie koszyka przelewów do bankowości elektronicznej.

Korzyści z działania SaldeoSmart

  • ograniczysz koszty związane z przetwarzaniem dokumentów (nawet do 50%),
  • obsłużysz więcej klientów w tym samym czasie (w biurze rachunkowym),
  • wszystkie dokumenty firmy / klienta biura będą dostępne w formie elektronicznej 24h / dobę,
  • oszczędzisz czas, który wcześniej zajmowało ręczne wprowadzanie dokumentów do programu,
  • zwiększysz efektywność pracy pracowników,
  • wyszukanie potrzebnego dokumentu będzie niezwykle szybkie.

Korzystanie z SaldeoSMART dla firm to przede wszystkim:

Innowacyjne podejście

Do pracy z dokumentami – bez konieczności ich ręcznego przepisywania, bez wersji papierowej aplikacja pozwala na pracę z dokumentem przy dużym rozproszeniu zespołu

Elastyczność i wygoda

System umożliwia tworzenie obiegów wielu typów dokumentów, z możliwością ich samodzielnej zmiany i szybkiej rozbudowy

Ewolucja w księgowości

Dzięki sztucznej inteligencji i szybkiej kategoryzacji system automatyzuje proces księgowania

Krótki czas wdrożenia

W ramach jednego kwartału

Chcesz wiedzieć się więcej? Skontaktuj się z nami.

Rozwiejemy każdą wątpliwości.

Pakiety

Aby skroić system na miarę potrzeb, dobierz moduły dla Twojej firmy.

Pakiet Odczytywanie Dokumentów

Pakiet Odczytywanie Dokumentów to program do odczytywania papierowych i elektronicznych dokumentów firmy (faktur, wyciągów bankowych, innych typów) z opcją importu faktur do programu księgowego lub systemu ERP i elektronicznym archiwum dokumentów.

Pakiet Obieg Dokumentów

Pakiet Obieg Dokumentów to program do tworzenia indywidualnych obiegów dokumentów wraz z odczytywaniem papierowych i elektronicznych faktur oraz opcją importu do programu księgowego.

Pakiety Fakturowanie i Fakturowanie PLUS

Pakiety Fakturowanie i Fakturowanie PLUS umożliwiają wystawianie faktur przez firmę.

Pakiet Panel Pracownika

Pakiet Panel Pracownika – moduł Zaliczki służy do rozliczania zaliczek pracowniczych

Nasi Partnerzy

 

Copyright © 2018 OKTA sp. z o.o. | design by Kompania Informatyczna